EPS i etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Espoo ja pelattava sarja Miehet. Joukkueeseen kuuluu 53 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Oletko -95 - -97 syntynyt jalkapalloilija?
Haluatko liittyä hyvään seuraan?
Erinomaiseen joukkueeseen?
Myös entiset ”Pantterit” ja United pelajat. Tervetuloa takaisin.
Kierrämme aktiivisesti turnauksissa. Olimme 2010 seuraavissa turnauksissa: Espoo/EsPa, Pärnu, Jyväskylä, Pori, Lohja, Lappeenranta (pronssia), Helsinki/Valtti (kultaa) ja Maarianhamina (pronssia). 2011 Salo, Espoo, Pärnu, Lappeenranta ja Maarianhamina. Olemme aktiivisesti mukana myös futsal-sarjoissa.
2012 Turku, Espoo ja Barcelona. Lappeenranta (kultaa).
2013 Turku, Pärnu ja Riika
Lisätietoja: esa(piste)laurila(miuku)tausen(piste)inet(piste)fi tai 040-8472076

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 28 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.